Super Foods dla straty wagi ciała

Eksperci twierdzą, że istnieją dwie podstawowe kategorie żywności, które można uznać za “trzymające je z nadmiaru potraw”, ponieważ napełniają brzuch bez naprasowywania kalorii: owoców i warzyw. I składnik odżywczy, który daje owoce i warzywa, które “pozostają energią?” Fiber. Jeśli więc owoce i warzywa to “utrzymujące się grupy superfoodów”, błonnik może być “super-składnikiem odżywczym”. Białko to kolejny super-składnik odżywczy. Coraz bardziej naukowo akceptowane jest, że białko może pomóc w hamowaniu apetytu. Białko oferuje także siłę i może nieco zwiększyć metabolizm w procesie. Ale konieczne jest, abyś wybrał swoje białka mądrze, ponieważ podobnie jak wszystkie inne potrawy, jeśli jesz więcej niż potrzeb twojego ciała, to zamiast na straty pojawi się na skalę jako zysk.

Następujące superwyroby to inteligentne, niskokaloryczne wybory, które przyniosą korzyści przy odchudzaniu: Zielona herbata - naukowcy podejrzewają, że katechiny (pomocne fitochemikalia) w zielonej herbacie mogą powodować utratę wagi, stymulując organizm do spalania kalorii i łagodnie zmniejszają tkanki tłuszczowe. Więc rozkoszuj się gorącym kubkiem lub ładnym wysokim mrożonym kieliszek zielonej herbaty. Zupę zupa pomidorowa - zupy pomogą zmniejszyć głód przed posiłkiem i zwiększyć uczucie pełności.

Sałatki z niskokalorycznymi zielonymi sałatkami - Sałatka z niskokaloryczną nutą, która nie jest określona jako taka, która jest naładowana grzankami, wysokogatunkowymi opatrunkami i serem - jako pierwsze może pomóc poczuć się pełnym, zmniejszając tym samym ilość jedzenia z główną kurs. Pomyśl o wyborze składników, a ich wysoka zawartość błonnika może być kluczem do pomagania w walce z pragnieniami później w ciągu dnia.

Jogurt - w tym produkty mleczarskie w ramach zdrowej diety mogą promować Twoje wysiłki w celu zmniejszenia masy ciała. Wybór lekkiego jogurtu może pomóc w walce z głodem ze względu na połączenie białka i węglowodanów.

Fasola - świetna kombinacja błonnika i białka, fasola pomagają czuć się dłużej, co oznacza, że ​​mogą pracować w celu ograniczenia apetytu między posiłkami. Woda - woda jest ciałem Twojego organizmu i powinieneś pić przez cały dzień. To świetny napój można je dostać przez picie herbaty, niesłodzonej wody mineralnej, regularnej wody z limonką lub cytryną, lub nawet w ogórku. Oprócz pomagania w wypłukaniu toksynom z organizmu, może pomóc Ci czuć się dobrze. Kiedy więc te głodówki strajkują, spróbuj wypić szklankę wody, a potem złapać tę przekąskę.

Zboża o wysokiej zawartości włókien, pełnoziarnistych - Ogólnie ziarna pełnoziarniste pomagają zwiększyć ilość błonnika i wartość odżywczą posiłku. Jednym z najprostszych sposobów podawania dziennej diety przyrostu pełnoziarnistego jest miska miseczki pełnoziarnistej z pełnego włókna jako śniadania lub przekąski.

lil kim

Links