Dodaj kolorów do codziennego zdrowia

Ważne jest, aby codziennie jeść wiele różnych owoców i warzyw. Diety bogate w owoce i warzywa mogą zmniejszyć ryzyko raka i innych przewlekłych chorób. Owoce i warzywa zapewniają niezbędne witaminy i minerały, błonnik i inne substancje, które są ważne dla dobrego zdrowia. Większość owoców i warzyw jest naturalnie mało tłuszczu i kalorii i wypełnia.

Prawdopodobnie słyszałeś o programie 5 A Day for Better Health. Zapewnia łatwe sposoby dodawania więcej owoców i warzyw do codziennych wzorów jedzenia. Ważne jest, aby codziennie jeść różnorodne kolorowe, pomarańczowe / żółte, czerwone, zielone, białe i niebieskie / fioletowe warzywa i owoce. Korzystając z warzyw i owoców z każdej grupy kolorów, będziesz korzystać z niezbędnych witamin, minerałów i błonnika, które każda grupa kolorów ma oferować osobno iw połączeniu.

Istnieje kilka różnych prostych sposobów na włączenie warzyw i owoców do znanych i ulubionych potraw. Dzień można rozpocząć od 100 procent soków owocowych lub warzywnych, pokroić banany lub truskawki na szczycie płatków śniadaniowych lub zjeść sałatkę z lunchem i jabłko na popołudniową przekąskę. Uwzględnij warzywa z obiadem i masz już około 5 filiżanek owoców i warzyw. Można nawet spróbować dodać kawałek owoców na przekąskę lub dodatkowe warzywa na kolację.

Nie bój się spróbować czegoś nowego, aby zwiększyć spożycie warzyw i owoców. Istnieje wiele opcji wyboru owoców i warzyw. Kiwi, szparagi i mango mogą stać się Twoimi ulubionymi. Zachowuj to, co świeże i interesujące, łącząc owoce i warzywa o różnych smakach i kolorach, jak czerwone owoce z kawałkami ananasa lub ogórkami i czerwoną papryką.

Zachowuj widoczność i łatwy dostęp do owoców i warzyw - z reguły będziesz jeść więcej. Przechowywać pokrojone i czyszczone produkty na poziomie wzroku w lodówce lub trzymać dużą tabelę owoców na stole.

lil kim

Links